Emma

Är 28 år, bor med kärleken i mitt liv i en liten by och våra barn. Jag har två barn. En flicka på 7 år och en liten änglaflicka som tyvärr föddes alldeles för tidigt och lämnade oss efter 11 dygn. Väntar nu mitt tredje som är beräknat att komma till oss i slutet av Mars. Min dotter på 7 år har jag sen innan jag träffade min sambo och han har två barn sen innan också. Här kommer jag skriva om min vardag som innehåller både lycka och stor sorg. Om livet som mamma, änglamamma och sambo. om vänner och familj och allt annat jag känner för.

Onsdag

Publicerad 2015-07-01 10:55:56 i Allmänt,

Körde mitt första pass på gymmet igårkväll. Eller pass o pass, väldigt lugnt och försiktigt. Armar och bröst fick jobba lite men herregud så svag jag är!
Nu ska jag ligga i och kämpa för lite muskler och bli bra mycket fastar i kroppen.
Körde squats och andra rump övningar hemma på förmiddagen och har gjort det idag med. Den behöver sig ett ordentligt lyft ;)
Äta bra röra sig och så blir de nog jätte bra de där.

Nu ligger lillan och äter upp sina händer och börjar bli lite smått otålig, sovdags tror jag visst.
Savannah leker med tjejerna och har de skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela