Emma

Är 28 år, bor med kärleken i mitt liv i en liten by och våra barn. Jag har två barn. En flicka på 7 år och en liten änglaflicka som tyvärr föddes alldeles för tidigt och lämnade oss efter 11 dygn. Väntar nu mitt tredje som är beräknat att komma till oss i slutet av Mars. Min dotter på 7 år har jag sen innan jag träffade min sambo och han har två barn sen innan också. Här kommer jag skriva om min vardag som innehåller både lycka och stor sorg. Om livet som mamma, änglamamma och sambo. om vänner och familj och allt annat jag känner för.

Längesen ..

Publicerad 2015-06-02 22:58:41 i Allmänt,

Var väldigt längesen det blev något skrivet här.
Gör väl inge större utsvävningar om dagarna, gosar med mina barn, tar hand om hemmet, försöker röra mig lite extra då två väldigt tätat graviditeter har satt sina spår på kroppen , osv .. Njuter helt enkelt av mina barn att få vara med dom  hela tiden.
Savannah har skolan några timmar om dagen men går på sommarlov nästa vecka så hopps sommaren kommer och vi kan bosätta oss på stranden.

Isabelle växer så det knakar!
Hon är en så lugn liten bebis, skriker endast om maten inte når fram för fort eller vid magknip. Annars ligger hon och skrattar och pratar för fullt.
Sover bra gör hon också.
Så någon slutkörd småbarnsmamma kan jag inte påstå att jag är.
Vilken skillnad de kan vara alltså!
Savannah var raka motsatsen, gick endast med på att vara i famnen och ammas dygnet runt. Då var jag trött ;)

Idag har vi hälsat på mitt jobb och tagit Isabelles premiär tur på stan.
Var så roligt att träffa alla på jobbet!
Vi fikade tårta, surrade och Isabelle fick så fina kläder och en jätte mysig handduk/cape till sommaren.
Efteråt blev de lunch och lite shopping.
Nu är båda barnen redo för sommaren och savannahs outfit inför examen är klar. 
Jag fick två super fina långklänningar av mamma som jag längtar efter att kunna använda.
Så massa sol nu tack!

Nu sover alla i huset och jag ska strax göra detsamma, men först kika runt på lite barnkläder på nätet ..
Som vanligt .. ;)

Natti







Kommentarer

Postat av: Henna

Publicerad 2015-07-13 09:59:32

💖

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela