Emma

Är 28 år, bor med kärleken i mitt liv i en liten by och våra barn. Jag har två barn. En flicka på 7 år och en liten änglaflicka som tyvärr föddes alldeles för tidigt och lämnade oss efter 11 dygn. Väntar nu mitt tredje som är beräknat att komma till oss i slutet av Mars. Min dotter på 7 år har jag sen innan jag träffade min sambo och han har två barn sen innan också. Här kommer jag skriva om min vardag som innehåller både lycka och stor sorg. Om livet som mamma, änglamamma och sambo. om vänner och familj och allt annat jag känner för.

Lördag

Publicerad 2015-06-27 21:58:25 i Allmänt,

Nu är ordningen återställd.
Savannah och mamma är hemma igen efter en härlig vecka i Tyskland.

Igår struntade vi i att åka och leta efter en diskmaskin och besökte Ockelbo marknaden istället.
Det var mysigt att strosa runt där, även fast de spöregnade Stor del av tiden :)
Sen på kvällen gjorde vi goda revbensspjäll och en varsin alkofri öl innan vi somnade gott.
För idag blev de en tidig morgon och en tur till huvudstaden.
Patrik fixade frukost att ta med på vägen och sen fick vi några timmar att mysa omkring i affärer innan vi äntligen kunde möta upp damerna vid bussen!

Nu sover båda barnen och vi ska duscha o fixa lite, imorgon blir de nämligen kalas hos min kusin.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela