Emma

Är 28 år, bor med kärleken i mitt liv i en liten by och våra barn. Jag har två barn. En flicka på 7 år och en liten änglaflicka som tyvärr föddes alldeles för tidigt och lämnade oss efter 11 dygn. Väntar nu mitt tredje som är beräknat att komma till oss i slutet av Mars. Min dotter på 7 år har jag sen innan jag träffade min sambo och han har två barn sen innan också. Här kommer jag skriva om min vardag som innehåller både lycka och stor sorg. Om livet som mamma, änglamamma och sambo. om vänner och familj och allt annat jag känner för.

Lördag

Publicerad 2015-06-06 13:40:51 i Allmänt,

Så skönt äntligen med helg.
Att inte behöva ställa klockan till skolan och att få ha alla hemma.
Igår somnade både jag och Patrik när vi låg i sängen o pratade och hela huset var upplyst.  Skulle ha duschat och kikat på något men det var så skönt att bara somna helt avslappnat i hans famn, annars har jag rätt mycket jag fixar innan jag kan slappna av o lägga mig :)

Vaknade iaf upp vid 01 i natt och släckte ner sen somnade vi om igen, så skönt.
Blev däremot lite stressigt för honom i morse när vi vaknade strax efter kl 08 och han skulle möta upp sina vänner 08.30 vid macken för att åka til Norrtälje och mc-träffen.
Där är dom ännu men ska strax börja resan hemåt, hoppas verkligen dom slipper regnet!

Vi har undertiden haft finbesök av min mamma, bror, svägerska och lilla Theo.
Lite kaffe och surr hemma och sen åt vi lunchbuffé på campingen.
Så trevligt så.

Nu spelar tjejerna spel och mumsar lördagsgodis, tonåringen i huset spelar på datorn och jag ammar lillan och passar på att vila lite tror jag.

Skön lördag!! 

Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela