Emma

Är 28 år, bor med kärleken i mitt liv i en liten by och våra barn. Jag har två barn. En flicka på 7 år och en liten änglaflicka som tyvärr föddes alldeles för tidigt och lämnade oss efter 11 dygn. Väntar nu mitt tredje som är beräknat att komma till oss i slutet av Mars. Min dotter på 7 år har jag sen innan jag träffade min sambo och han har två barn sen innan också. Här kommer jag skriva om min vardag som innehåller både lycka och stor sorg. Om livet som mamma, änglamamma och sambo. om vänner och familj och allt annat jag känner för.

Onsdag

Publicerad 2015-06-24 15:56:40 i Allmänt,

Oj vad lång tide går mellan gångerna här nu!

Onsdag och snart har veckan gått, veckan då Savannah och mamma är i Tyskland hos Christine.
Jag Patrik och Isabelle får stanna hemma och ta hand om djuren så länge.

Har fått så otroligt ont i nacken igen, har ju haft problem med den så länge jag kan minnas.
Patrik tog tag i det och bokade kiropraktor åt mig så i måndags var vi där.
Knäckte lite, fick övningar och bassning om att gå till läkare så jag får röntgenbilder på nacken. Något sitter fel sen många år tillbaka som man inte får loss, och inte riktig törs jobba med så länge man inte vet om de är medfött eller ej.
Andas tydligen helt fel också, med bröstet och halsen. Vilket bidrar mycket till smärtorna. Så andas med magen gott folk! :)
Värken i benen beror troligen på falsk ischias, vanligt efter graviditet. Speciellt efter två täta!
Jag känner mig som en gammal tant, orörlig och gnäller konstant känns de som!
Inge roligt alls men hoppas att de ska bli bättre nu och att jag kan börja träna så mina kilon också ramlat av.
Mår inte bra av dom heller.

Snart kommer gubben hem från jobbet, då ska han få en stor puss och en lång kram.
Jag saknar honom när han är på jobbet, extra mycket idag.

Längtar mest av allt till lördag, då tar vi en tripp till huvudstaden för lite shopping och bästa av allt, hämta hem mina älsklingar!





Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2015-06-24 16:24:21

Uschdå, hoppas det blir bättre snart! :)

Svar: Tack :)
emmafaltstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela