Emma

Är 28 år, bor med kärleken i mitt liv i en liten by och våra barn. Jag har två barn. En flicka på 7 år och en liten änglaflicka som tyvärr föddes alldeles för tidigt och lämnade oss efter 11 dygn. Väntar nu mitt tredje som är beräknat att komma till oss i slutet av Mars. Min dotter på 7 år har jag sen innan jag träffade min sambo och han har två barn sen innan också. Här kommer jag skriva om min vardag som innehåller både lycka och stor sorg. Om livet som mamma, änglamamma och sambo. om vänner och familj och allt annat jag känner för.

Söndag

Publicerad 2015-06-07 23:51:59 i Allmänt,

Haft så mysig helg.
Den har känts lång och inte bara sprungit iväg som dom brukar, tyvärr.
Men i morgon är det åter vardag och skola, näst sista skoldagen innan examen på onsdag. Min stora tjej son ska börja ettan efter sommaren!
Det ska ju faktiskt bli väldigt skönt att inte behöva ställa klockan på morgnarna utan vakna och kliva upp lite när vi känner för det och ta de lite lugnt innan dagen börjar. 
Förhoppningsvis kommer värmen snart så vi kan spendera dagarna på stranden.

Idag har Patrik varit iväg med min bror till Valbo och köpt en ny tv och ny förstärkare.
Vi möblerade om i vardagsrummet sent igårkväll och de krävde en större tv. 
Förstärkaren var trasig så de behövdes också en ny.

Har möblerat om i sovrummet också så vi har fått in tvn där igen, så skönt!
Det gäller att vara smart i planeringen när man bor trångt som vi gör ;)
Ser fram emot den dagen vi antingen bygger ut eller hittar ett större hus.
Men var sak har sin tid och detta huset ska bli färdigt först.

Nu ska jag krypa ner med min fina man och sova.
Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela