Emma

Är 28 år, bor med kärleken i mitt liv i en liten by och våra barn. Jag har två barn. En flicka på 7 år och en liten änglaflicka som tyvärr föddes alldeles för tidigt och lämnade oss efter 11 dygn. Väntar nu mitt tredje som är beräknat att komma till oss i slutet av Mars. Min dotter på 7 år har jag sen innan jag träffade min sambo och han har två barn sen innan också. Här kommer jag skriva om min vardag som innehåller både lycka och stor sorg. Om livet som mamma, änglamamma och sambo. om vänner och familj och allt annat jag känner för.

2016

Publicerad 2016-01-08 23:49:39 i Allmänt,

Nu var det verkligen enormt längesen jag skrev något här!
Tiden har bara sprungit iväg och jag har lite svårt att hänga med om jag ska vara ärlig.
Lilla Isabelle är nu 9 månader och världens charmigaste bebis. Hon är glad jämt, på riktigt. Hänger med på allt utan minsta gnäll och är bara helt nöjd. 
Hon reser sig numer och kryper med en himla fart, älskar att skoja och busa och har ett helt fantastiskt härligt skratt!
Hon var med på gymmet idag, mamma ville hänga på och se hur det ser ut där och Isabelle hängde med henne. Charmade alla som vanligt, de är ju lite hennes ställe det där :)
Savannah, min stora tjej, som fyller 8 (?!)) denna månad! Herregud, tiden verkligen springer iväg. Hon har lov just nu och man ser henne knappt hemma något, är kompisar som gäller för hela slanten. Min kloka underbara tjej, som har de största hjärtat!

Jag då? 
Har lite lätt svårt att hänga med, tyckte nyss det var sommar sen kom vintern illa kvickt. Jag har haft en tuff sommar med mycket oro och magsmärtor, sedan en massa undersökningar.
Nu börjar de lätta, har gjort 3/4 undersökningar nu med bra resultat. En återstår så de blir Solna på måndag för att få den avklarad. Hoppas på lika bra resultat på den! 
Då kan man i alla fall utesluta fysiska åkommor och anta att de sitter psykiskt istället. Stress och sorg, oro , osv kan ofta visa sig som fysiska smärtor och i mitt fall kanske de är så det är.
Annars så har jag kommit igång med träning och känner mig lite starkare, på flera sätt.
Njuter av mina barn och min älskling.
Som förövrigt FRIADE till mig på julafton.
Hur fantastiskt är inte det?!
Han är min bästa vän.
Han kan verkligen testa mitt tålamod och vi kan kriga som katt och råtta, men kärleken är stark! Han är kärleken i mitt liv och jag ska få blu hans fru. Stort!
Förhoppningsvis detta år, vi båda tycker att när man förlovat sig så blir de giftermål inom ett år. Och eftersom varken han eller jag är intresserad av något stort och överdådigt bröllop så hoppas vi att de är möjligt i år :) Vi får satsa på det iaf.
Viktigast för mig den dagen är att jag får känna mig fin, fin klänning, fint hår och vacker sminkning. Att han säger JA är ju också viktigt såklart ;) Annars har jag inte så stora krav, en rolig avslappnad fest efteråt bara.

Kastar in lite bilder från månaderna som gått 
























Nu blir de en film med gubben min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela