Emma

Är 28 år, bor med kärleken i mitt liv i en liten by och våra barn. Jag har två barn. En flicka på 7 år och en liten änglaflicka som tyvärr föddes alldeles för tidigt och lämnade oss efter 11 dygn. Väntar nu mitt tredje som är beräknat att komma till oss i slutet av Mars. Min dotter på 7 år har jag sen innan jag träffade min sambo och han har två barn sen innan också. Här kommer jag skriva om min vardag som innehåller både lycka och stor sorg. Om livet som mamma, änglamamma och sambo. om vänner och familj och allt annat jag känner för.

Lördag

Publicerad 2016-01-09 22:50:00 i Allmänt,

Har haft en lugn och skön lördag med sovmorgon också, det var välbehövligt och riktigt uppskattat.
Handlade lite gott till kvällen och sen kom min bror och hans minsta son, och mamma på besök. Alltid lika trevligt.
Det blev tacos till middag och nu har vi chips till filmen ( fuskar dag ) men ingen av oss är sugen. Men eftersom jag ska fast i morgon och måndag inför en undersökning så kanske de slinker i litegrann ändå ;)

Viktväktarna går bra, träningen går bra och i morgon ska jag börja på gympa mix här i byn. Ska faktiskt bli väldigt roligt och hoppas på att bli mera rörlig och samtidigt starkare och ha mindre krämpor. 

Här nedan kommer lite bilder på brudklänningar som jag spanat in, de är ganska fina men jag har egentligen ingen som helst koll på vad jag vill ha!

Ha en trevlig kväll!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela