Emma

Är 28 år, bor med kärleken i mitt liv i en liten by och våra barn. Jag har två barn. En flicka på 7 år och en liten änglaflicka som tyvärr föddes alldeles för tidigt och lämnade oss efter 11 dygn. Väntar nu mitt tredje som är beräknat att komma till oss i slutet av Mars. Min dotter på 7 år har jag sen innan jag träffade min sambo och han har två barn sen innan också. Här kommer jag skriva om min vardag som innehåller både lycka och stor sorg. Om livet som mamma, änglamamma och sambo. om vänner och familj och allt annat jag känner för.

Onsdag

Publicerad 2016-01-13 20:42:02 i Allmänt,

Fick hämta ut ringarna idag.
Så fina! Precis som jag ville ha.
Min älskling gick ner på knä och friade ännu en gång och satte på ringen, världens bästa! 
Han kan när han vill! :)

Nu sover mina älskade barn och Ptarik skottar all jäkla snö som bara öser ner hela tiden.

Själv ska jag hänga sista tvätten och sen sova! Lillan har börjat vaknat en hel del på nätterna så jag är minnsan lite trött om dagarna nu.  Hon vill iofs bara ha mat en gång och sen nappen några svängar men blir lite halvtaskig sömn ändå ..

Hoppas på bättre väder i morgon så vi kan ta en promenad till Alma. Tända ljus och fixa lite där. Som jag saknar henne!
Går inte en dag utan att hon fattas oss och det gör ont i hjärtat. Snart är de hennes två- årsdag, ännu en födelsedag vid graven. Istället för en tvååring springandes här hemma. 
Livet är så fruktansvärt orättvist.




Kommentarer

Postat av: Jannice

Publicerad 2016-01-18 01:06:17

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela