Emma

Är 28 år, bor med kärleken i mitt liv i en liten by och våra barn. Jag har två barn. En flicka på 7 år och en liten änglaflicka som tyvärr föddes alldeles för tidigt och lämnade oss efter 11 dygn. Väntar nu mitt tredje som är beräknat att komma till oss i slutet av Mars. Min dotter på 7 år har jag sen innan jag träffade min sambo och han har två barn sen innan också. Här kommer jag skriva om min vardag som innehåller både lycka och stor sorg. Om livet som mamma, änglamamma och sambo. om vänner och familj och allt annat jag känner för.

Söndag

Publicerad 2016-01-17 07:11:32 i Allmänt,

Här blev det tidig morgon med lite sömn inatt.
Lilla Isabelle som alltid sovit så bra, hela nätterna sen cirka tre månader och en matning innan, sover nu väldigt dåligt och vaknar ofta. Vill äta men är också väldigt ledsen, svårt att trösta henne då och det känns så hemskt!
Hoppas att det är tänderna eller något som spökar så det går över snart.

Har varit en lugn helg, bara varit hemma och donat lite.
Igår kväll spelades det lite Skipbo med tjejerna, det har blivit Savannahs absoluta favoritspel! Och även jag tycker de är ganska roligt måste jag erkänna.
Idag blir det eventuellt lite pulka i någon rolig backe eller skridskor, vi får se.
Måste fixa Savannahs sista presenter inför födelsedagen på torsdag, och planera datum/plats för hennes kompiskalas. Förra året hade vi på Leklandet men det var faktiskt ingen höjdare, var dock lätt för min del som höggravid.  Tänk att min lilla tjej redan blir 8 år!
Helt otroligt!

Nu ska jag se om damen vill sova igen, de skulle jag vilja i alla fall.
Ser så skönt ut när Patrik ligger bredvid och sover. Men det är han värd, han tog natten/morgonen igår så jag fick en härlig sovmorgon. Så skönt när man hjälps åt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela