Emma

Är 28 år, bor med kärleken i mitt liv i en liten by och våra barn. Jag har två barn. En flicka på 7 år och en liten änglaflicka som tyvärr föddes alldeles för tidigt och lämnade oss efter 11 dygn. Väntar nu mitt tredje som är beräknat att komma till oss i slutet av Mars. Min dotter på 7 år har jag sen innan jag träffade min sambo och han har två barn sen innan också. Här kommer jag skriva om min vardag som innehåller både lycka och stor sorg. Om livet som mamma, änglamamma och sambo. om vänner och familj och allt annat jag känner för.

Söndag

Publicerad 2016-01-10 15:59:59 i Allmänt,

Pulka premiär idag för lillan!
Har ju varit så förbaskat kallt de andra dagarna så då har vi försökt hålla oss inne.
Hon fick en söt rosa babypulka av sin faster och hon tyckte det var väldigt roligt.


Savannah är hos en kompis och leker men ska strax hämtas hem.
Tidig kväller idag och tillbaka till verkligheten i morgon med skola och jobb.
Hon får dock börja lugnt med en halvdag för att sen åka till mormor, mamma ska passa båda barnen medan vi tar en tur till Solna för min undersökning.
Vill inte ha med ungarna i bilen eftersom det ska vara oväder i morgon så är väldigt tacksam att mamma kan passa!
Ska göra en Koloskopi ..
Jätte roligt!
Hoppas att det inte är så smärtsamt som alla säger och att det flyter på smidigt med bra resultat.
Drack precis första dosen av medicinen som man ska ta i två omgångar dagen innan, smakar SKIT! Mår enormt illa just nu av det.

Ska försöka få all städning klar och sen även en tidig kväll för mig, så jag får det här avklarat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela